svar på kommentar :

fick en fråga från en trevlig läsare :) så här har du dina svar:

Olivia:
Vad är ditt mål 2012?
Om du fick välja en D-ponny, vilken?
Vilken är din förebild?
Ditt favorit mäste i ridsporten?

- mitt mål med 2012 är att gå många felfria LB, och även försöka kvala i mountainhorse pony cup (stilbedömning) sedan om säsongen går bra skulle jag även vilja debutera LA. det kanske låter som höga mål eftersom jag just nu ligger på LC. men han känns superfin just nu! och för mig är det alltid bra att ha höga mål, på det sättet har jag lättare att komma framåt :)

- om jag fick välja en d-ponny, ja vem som helst skulle säkert döda för att få Kalle Kvalster!

- min förebild är roffe. (rolf göran bengtsson) han är den som inte fått allt serverat för sig. han har inte köpt till sig det han har och där han är idag. han har kommit till där han är på ren talang!

- vad är favorit mäste? du kan gärna skriva förklaringen till vad det är så svarar jag på det i ett annat inlägg! :)

uppdatering:

mitt absoluta favoritmärke är som många andras kingsland. dom har så grymt bra kvalité och snygga kläder!


kalle kvalster :


rolf göran bengtsson:


ska dra till stallet nu jag, det blir en tur ut i skogen idag med. sedan får vi se vad som händer resten av veckan :)





dethär är vad jag har på mig idag. en sjukt varm kofta från mountainhorse, john witaker-ridbyxor och ett par varma strumpor!

Kommentarer
Postat av: michaela

Märke*

2012-01-08 @ 14:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback