Det du inte visste

kör en 10 sanningar, enjoy!

1. Jag är riktigt mörkrädd, när jag går själv i mörkret känner jag mig alltid förföljd.
2. Jag är en sån som hellre står ensam än med falska vänner, stark i mig själv helt enkelt.
3. Jag bryr mig mycket om skolan och tar ansvar för vart jag vill komma i framtiden.
4. Jag ställer alltid upp för mina vänner och uppskattar allt dom gör för mig.
5. Jag har en underbar familj som ställer upp oavsett vad.
6. Jag är nästan alltid glad och älskar att umgås med folk som sprider ännu mer glädje.
7. När det är dags för att välja inriktning på gymnasium funderar jag på att välja ekonomi och sen läsa vidare nått år på en mer specifik inriktning.
8. Jag är riktigt lat och har alltid varit det haha, en brist hos mig som jag önskar jag inte hade.
9. Jag bokstavligen älskar sommaren och tycker att vintern är sääääääämst.
10. Jag har en pojkvän som jag älskar mer än vad jag kan sätta ord på, han betyder obeskrivligt mycket.


//ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback